Re: Zasilanie z dwóch zasilaczy

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 22:41:15 MET

"Osadnik" napisał:

> A może lepiej wykonać zasilacz - samoróbkę z 12V i stabilizatorem zjechać
> 5V?

Klasycznym stabilizatorem to raczej nie, chyba że chcesz dogrzać pokój ;-)
Impulsowy z kolei już trochę trudniejszy w konstrukcji, zresztą po co, skoro
masz gotowy zasilacz AT? Tylko połącz ze sobą masy, niech się ich potencjały
nie wyrównują poprzez taśmę ATA.

> Z drugiej jednak strony 5V a 5V nierówne w dwóch różnych zasilaczach.

Zazwyczaj w granicach tolerancji, a ta jest dosyć duża.
Zresztą ja w porywach miewałem podpiętych do 5 urządzeń zewnętrznych SCSI
(dyski, MO, CDR), każdy z własnym zasilaczem i występujące czasem problemy
nie były spowodowane zasilaniem.

JoteR