Problemy z ESATA - brak inicjacji dysku

Autor: Dobrzyk <dobrzyk_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 21:38:32 MET

Witam,

Mam problem z dyskami zewnętrznymi ESATA. Mam je w obudowie Revoltec,
podpięte są do kompa złączem ESATA. W momencie kiedy komputer pracuje
i po jakimś czasie włączam zasilanie w obudowie - dysk nie jest
widoczny w systemie. Muszę wejść do menadżera urządzeń, kliknąć
"skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu" i dopiero wtedy wszystko zaczyna
śmigać.

W momencie kiedy uruchamiam komputer i dysk jest już włączony wszystko
przebiega prawidłowo - dysk jest widoczny w systemie bez żadnych
kombinacji.

Na początku myślałem, że to problem Visty, ale zrobiłem upgrade do
siódemki i problem nadal istnieje.

Czy ktoś zna może przyczynę takich czarów? Ewentualnie prosiłbym o
nakierowanie co zmienić, ustawić etc. Z góry dziękuję za pomoc.