Re: Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 20:12:54 MET

W dniu 2010-02-04 14:59, Radosław Sokół pisze:

> Oczywiście, że można. Wystarczy, by na dysku zapisywane były
> uszkodzone wpisy w katalogu. System plików wykryje uszkodze-
> nie przy najbliższym skanowaniu, ale wpis może być tak uszko-
> dzony, że odzyskanie danych będzie niemożliwe i jedynym wyj-
> ściem będzie skasowanie wpisu, a więc utrata zapisu o jakimś
> od dawna istniejącym pliku.

Ja nigdy nie skanuję dysku i mi zginęła jedna płyta z piosenkami w mp3 i
parę pojedyńczych. Na drugiej partycji, nie systemowej.
Wczoraj patrzę, a katalog pusty. Wygląda to tak jakby mi ktoś zdalnie
wykradał te pliki, ale ja nikomu nic nie udostępniam i netbios mam
wyłączony. Czy to możliwe, żeby WMP 12 podczas odtwarzania wykradał czy
usuwał z dysku utwory?

--
animka