Re: Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!

Autor: tokelau <ekpczl_at_googlemail.com>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 13:45:56 MET

On 4 Lut, 09:15, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Nie wiem dlaczego piszesz, że "nie powinien powodować utraty
> plików". MOŻE POWODOWAĆ. Po restarcie może nawet system już
> nigdy się nie uruchomić na nowo albo możesz stracić WSZYSTKIE
> dane za jednym zamachem.

Sadzilem, ze starych, od dawna niemodyfikowanych plikow utracic w ten
sposob nie mozna.
Do tej pory restarty nie powodowaly utraty plikow, ktore juz byly
zapisane (a nie w trakcie zapisywania).
Coz, widocznie kiedys musial byc ten pierwszy raz. :(
Ale coz poczac, gdy komp na klawiature nie reaguje.
Co konkretnie moze sie z systemem plikow dziac, ze gina tylko niektore
pliki?