Re: Tani router z USB

Autor: googa <googa_at_data.pl>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 10:44:59 MET

W dniu 2010-02-03 23:51, Michal pisze:
> Witam,
>
> Chciałbym zaopatrzyć się w jakieś niedrogie urządzenie, które
> pełniłoby rolę routera, w szczególności wifi z możliwością podłączenia
> doń zewnętrznego dysku twardego na USB (bądź jakoś inaczej). Sprzęt
> nie musi być ekstra wygodny w użytkowaniu, ważna jest funkcjonalność.
> Myślę nad jakimś niedrogim (np. używanym) PC + linux, ale koszty są
> eksploatacji są wysokie + hałas duży.

Używam WRT160NL z oryginalnym oprogramowaniem, podpięty dysk 3,5 w
obudowie z USB. Transfery nie są zbyt wysokie około 6-8 MB/s. Działa
bez problemów, zwiech itp.

W porównaniu do 2 innych routerów, których używałem w tej samej
lokalizacji (taniutki, prosty Zyxel i Edimax 6114WG) WiFi działa
znacznie sprawniej i ma większy zasięg.