Re: Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Thu 04 Feb 2010 - 08:33:30 MET

Dnia czwartek 04 lutego 2010 02:22, tokelau napisał(a):

> Z dysku twardego pod Win XP zniknely wazne pliki. Same przez sie!
> Jest to bardzo niepokojace.
> Co prawda zdarza sie, iz komputer sie co jakis czas zawiesza i trzeba
> go restartowac (taki restart jednak nie powinien powodowac utraty
> plikow), ale to najczesciej wina przegrzewajacego sie hardware lub
> braku kontaktu, a nie systemu Win XP.

"Co pewien czas przed mym domem znajduję rozjechanego kota. Samego przez
się! Co prawda sąsiad nie ma hamulców w samochodzie, ale to przecież nie
powinno powodować śmierci zwierząt."

Związek między znikającymi plikami, a wadliwym, zawieszającym się sprzętem
jest wg mnie bardzo prawdopodobny. Twardy restart komputera może zastać
system plików w pół jakiejś operacji np. właśnie na tych plikach.

--
| pozdrawiam / greetings | powered by SUSE, CentOS and FreeBSD  |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email: vegeta()tuxpowered net |