Re: trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 22:29:09 MET

Qbab pisze:

> np to że rzutnik tak się z nim dogadał że cały obraz miał proporcje
> kwadratu - nie mam pojęcia dlaczego.

Nie mam pojecia czemu tak sie stalo. Podlaczalem MB pod rozne urzadzenia
wyjscia (monitory o roznych proporcjach, 4:3, 16:10, 16:9, telewizory,
rzutniki) przez DVI/VGA i nigdy nie bylo problemu, wrecz bym powiedzial
konfiguracja byla bajecznie prosta, bo MB wykrywal sam maksymalna
rozdzielczosc i ja proponowal (ale w ustawieniach mozna bylo wybrac
takze inne).

--
Pozdrawiam,
Maciek