jaki HDD - Hitachi?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 21:37:23 MET

Zaryzykowałem i kupiłem dysk Hitachi 1T. Po formacie NTSF 930 GB.
Kupiłem ten z ciekawości bo przerabiałem juz dużo WDC (bez zarzutu), Seagate
(miałem z trefnej serii i zaliczyłem padnięcie - z ostatnimi zdjęciami co było
denerwujące), Samsung - 1 (300 GB na zewnętrznym - poczciwa kobyłka. Wolny ale
niezawodny od 4 lat)
Kiedys dawno 5-6 lat temu miałem dysk IBM. Podobno to tez był IBM-Hitachi.

Podaje dane z HD Tach 3.0.4.0

Random access - 13.4 ms
CPU utilization 4% (wieksze niż w WDC)
Average read 121,6 MB/s
Burst Speed 264,4 MB/s

W Burst speed Hitachi jest szybszy od mojego WDC Green 1,5T oraz od
WDC 250 GB (ale ten dysk sprzed 3 lat).
Zobaczymy jak będzie z trwałością. Na razie fajnie i szybko pracuje - czyta.
Może przestawię go na bootujący zamiast starego WDC 250 GB.
To takich parę uwag. Może ktoś będzie ciekawy?