Re: trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 20:26:59 MET

Qbab pisze:

> no właśnie mnie się stylistyka maców nie do końca podoba a jak mam już
> płacić sporo to wolałbym żeby to mi się podobało :) a i co ważniejsze
> ich nie typowość - te gniazda do zasilnia, monitora i reszta (choćby
> Touchpad z jednym klawiszem) nie do końca mi to pasuje.

Uzywales dluzej niz chwile? Ja uzywalem, nie zamienilbym na innego
laptopa. Wszystkie rozwiazania sa przemyslane, np. to gniazdo zasilania
x razy uratowalo mi laptopa od upadku ze stolu. Jesli zrazaja Cie takie
pierdoly (ktore w krotkim okresie czasu okazuja sie duzymi zaletami) to
moze powinienes po prostu kupic jakiegos Acera/Asusa i po prostu
ponarzekac na slaba jakosc wykonania i tym podobne ;) bo jak widac "nie
dogodzisz".

--
Pozdrawiam,
Maciek