Potrzebna nietypowa plyta glowna.

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 14:50:36 MET

Witam,

Potrzebuje plyte glowna z trzema slotami PCI, ew. dwoma, za to z dwoma
wyjsciami rj-45. Dodatkowo, dobrze by bylo, gdyby plyta miala wbudowana
grafike, obslugujaca CUDA.

Wszystko, co aktualnie widzialem, jak juz obsluguje CUDA, to ma tylko
jeden slot PCI, badz jest na Atomie.

Plyta musi posiadac jeden port RS232 (komunikacja z UPS APC Smart)

Marka procesora nieistotna (preferuje AMD z racji ceny), byle to nie byl
zabytek i obslugiwal wirtualizacje ;-) Najchetniej AM2/3 badz z
najnowszych Inteli. Z racji tego, ze Atomy tego nie obsluguja, zatem plyty
te nie beda brane pod uwage.

O takich sprawach, jak minimum 4xSATA, kilka USB nie wspominam, bo to
chyba jest w standardzie ;-)

Komputer na bazie tej plyty bedzie wykorzystywany jako domowy router i NAS
(RAID 5).
Sloty PCI sa mi potrzebne do:
- karty DVB-S
- karty WLan (a/b/g) na Atheros (jesli plyta bedzie posiadala zlacze
miniPCI, badz miala wbudowana karte WLan, mozna wowczas pominac ten wymog)
- karty sieciowej z dwoma portami (w przypadku, gdyby plyta glowna
posiadala dwa takowe zlacza, z tej karty mozna zrezygnowac)

HDMI nie jest wymagane, tak jak i karta dzwiekowa.

Odnosnie grafiki, jesli nie bedzie na plycie, to szukam w/w plyty, na
obojetnie jakim chipsecie + prosilbym o polecenie najtanszej karty graf.,
ktora by spelniala wymagania dot. CUDA.

Dlaczego sie tak uparlem na CUDA? Osobiscie preferuje ATI, ale CUDA nvidii
jest mi potrzebna do kompresji w locie streamingu (mpeg2) z satelity do
MPEG4, by dalej moc to przeslac po sieci w upakowanej wersji.
Karty ATI, z tego co sie orietuje, na dzien dzisiejszy, pomimo, ze
wspieraja kompresje do mpeg4, wymagaja duzo wysilku, by zadzialaly, a i
to, nie jestem pewien, czy spelnialyby moje wymagania, poniewaz nie ma
oprogramowania na systemy inne niz Windows, do kompresji.

System, jaki bedzie zainstalowany, to albo ktorys z linuksow, albo win
2k8. Wazna jest tez cena - im mniejsza, tym lepiej ;-) Marka plyty
nieistotna.

--
SprzedamTO.pl