Re: bardzo nietypowe pytanie!!

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 13:06:09 MET

"p47" <karolakowie1@wp.pl> wrote in message
news:hkaj6v$of9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Dla usciślenia,- ja zadanie powyższe wykonywałem na PC-cie z WinXP Prof
> SP3, reakcja programowa na wypowiadaną nazwę karty jest mało prawdopodobna
> (pomijając trudność jej zaimplementowania na stronie) ponieważ zestaw
> aktualnie nie ma mikrofonu (choć głośnik jest włączony) i wypowiadałem jej
> nazwę szeptem i po polsku.
> Dla mnie dużą ciekawostka ,- jakieś pomysły i wrażenia?

Nie wchodz wiecej na te strone, to jest niebezpieczne!! Microsoft opisywal
te dziure w swoim security bulletin na styczen. W XP SP3 i IE8 jest dziura
pozwalajaca Javie przejac permanentie kontrole nad glosnikiem, poprawka ma
sie ukazac ciagu dwoch tygodni. Wchodzac na taka strone oddajes h4xx0r0m
dostep do twojego komputera. Jak wiadomo, glosnik dziala na podobnej
zasadzie jak mikrofon, tyle ze wibracje powietrza nie indukuja pradu, a
odwrotnie. Ale tak w skrocie, h4xx0r moze przejac kontrole nad karta
dzwiekowa, przemapowac wyjscie glosnikowe na wejscie mikrofonowe i wtedy to,
co mowisz w poblizu glosnikow jest zamieniane na impulsy elektryczne.

Amerykanscy anukowcy udowodnili, ze 76% osob mruczy pod nosem hasla do
swoich kont bankowych, paypala itd, kiedy wpisuja je na stronach. Taki
sprytny exploit to wszystko nagrywa, analizuje i potem wysyla dane z
powrotem do h4xx0ra, ktory wlamuje sie na twoje konto.

Nie uzywaj tego komputera do czasu ukazania sie poprawki, a najlepiej od
razu sformatuj wszystkie dyski!

Pozdrawiam
Kamil