Re: inne uszkodzenie dysku

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 23:48:00 MET

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:hk8vkd$jb2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> nieciekawie, może wymienić elektronikę? Bo co jeszcze można zrobić? Czy serwis
> WAD mógłby wysłać samą elektronikę dysku lub ją sprzedać? jest to część która
> można samodzielnie wymienić.

o ile tylko jestes w stanie przebolec utrate danych to ja bym sie w
to nie bawil, zwlaszcza ze za spore (w porownaniu do ceny nowego dysku
np 2,5 calowy WD scorpio 320 GB to 209 pln w komputroniku) pieniadze
bedziesz mial wtedy uzywanego skladaka bez jakiejkolwiek gwarancji
(zakladajac ze podmiana elektroniki wogole pomoze)