Re: Jaki dysk zewn�rzny 1TB?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 23:38:44 MET

> Dzięki za komentarz odnośnie Wellanda; przyznam że odnośnie podłączenia
> dla mnie najbardziej interesujące jest FireWire 800.
>
> Pzdr,
> Kuba

Na platformie PC FireWire przydaje się właściwie tylko do zrzucania matariału DV
AVI z kamer. Komunikacja w obie strony niestety jest zawodna i pdb. dlatego ten
inerfejs sie nie upowszechiła dla zewnętrznych HDD. A juz FireWire 800 to jakas
bajka. Ciekawe czy ktoś to widział w praktyce.
Może na platformie MAC to innaczej wygląda ale dla zewnętrznego HDD to tylko
USB2 lub ESata. Na USB2 nawet odtwarznie filmów z dysku kodowanego TrueScryptem
idzie bez problemów.