Re: Jaki dysk zewnętrzny 1TB?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 22:26:17 MET

Użytkownik "Kuba" <qbutek@onet.pl> napisał w wiadomości
news:hka3ai$s4e$2@news.onet.pl...

> Nie mówię że nie, może być i 2TB - najpierw chcę generalnie wybrać
> producenta i typ, potem będę się pojemnością martwił.
> ;)

To nie jest dobry sposób. Typ nie zawsze określa wystarczająco precyzyjnie
tego, co jest w środku i jakie są parametry dysku. Zwłaszcza jeśli jeden typ
obejmuje spory zakres pojemności w którym musi zmieniać się wszystko:
gęstość zapisu, liczba talerzy, wielkośc pamięci podręcznej itd.

> W przewidywalnej przyszłości z jednym, gdybym chciał do sieci to bym w
> jakiegoś NASa celował, i serwer iTunes pod router podpiął.
> ;)

Jeśli przez ethernet to jakby NAS. Pytanie nie jest takie banalne, gdyż od
rodzaju interfejsu zależy także rodzaj systemu plików jaki będzie mógł być
na tym dysku.