Re: nVIDIA GT220 w wykonaniu ASUSa za 120zł

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 15:38:41 MET

"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message
news:hk90ep$9s4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> No a do czego ma ten komputer sluzyc?

Powiedziałbym komputer domowy do ogólnego przeznaczenia... :-)

Docelowo chcę go użyć do sterowania dużego ekranu LCD przez HDMI.
Na razie LCD nie mam :-)

Na razie bardzo mało gier - prawie wcale, ale kto wie czy kiedyś się nie
skuszę na jakąś gierkę w DX10 Choćby po to aby pograć z siostrzeńcem ;-)

Wydaje mi sie ze ta cena to okazja, bo widzialem te karty za 65 euro.