Kieszen na 3 dyski

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 02 Feb 2010 - 12:04:58 MET

Witam

Chce kupic kieszen na 3 dyski, montowana w 2 zatoki 5,25''.
Wstepnie wybralem model Lian Li HDD-Kit EX-23NB:

http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?pr_index=41&cl_index=2&sc_index=5&ss_index=12&g=f

Mam tylko pytanie, bo nie moge nigdzie znalezc, czy da sie w takiej
kieszeni wlaczyc np. jeden dysk a dwa miec wylaczone? Chodzi mi o to, czy
maja jakies wlaczniki niezalezne, zeby mozliwe bylo wlaczanie tylko tego
dysku, ktory akurat jest mi potrzebny. Bo pewne rzeczy robie sporadycznie i
dane na tych dyskach sa mi niepotrzebne caly czas, wiec bez sensu, zeby
dysk sie krecil.

--
pozdrawiam
Norbert