Re: Ograniczona lacznosc ?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Feb 2010 - 22:20:46 MET

Użytkownik "Pytajnik" <pytam@botak.pl> napisał w wiadomości
news:hk78da$q82$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Jest mega problem z internetem. Łącze sie z netem z laptopa przez firme
> ktora mi daje neta w moim miescie i o co chodzi ? Nagle wyskakuje
> informacja o ograniczonym polaczaniu lub jego braku, nie ma informacji
> typu ze kabel sieciowy zostal odlaczony. Usulgodawca napewno nie leci w
> kolki bo na drugim laptopie wszytsko dziala jak nalezy. I dziwna sprawa bo
> po odpaleniu programu Combofix wszytsko naprawia, dziala tak ze 2 godziny,
> i pozniej znowu to samo. Raz jest tak ze nie dzialaja strony www a GG
> [...]
sprobuj:
1. "recznie" na sztywno wprowadzic dane typu DNS, IP, brama
lub
2. zmienic gniazdko, do ktorego jest podlaczony kabel na inne
lub
3. podlaczyc w ten sam sposob komp do internetu jak drugi dzialajacy komp
lub
4. wymien kabel siecowy

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4825 (20100201) __________