Re: Drżenie obudowy

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Jan 2010 - 23:42:48 MET

Użytkownik "mea" <mea@fikcja.com.pl> napisał w wiadomości
news:hjjbku$26p$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam!
>
> Od paru dni odczuwam bardzo lekkie, jednak wyraźnie
> odczuwalne drżenie obudowy komputera stacjonarnego.
> Przenosi to się nawet, ale bardzo delikatnie, na myszkę.
> Nie jest to jednak coś tak wyraźnego, jak wtedy gdy włoży
> się "złą" płytkę do napędu CD/DVD.
>
> Nie mam pewności, ale być może zaczęło się od momentu
> zainstalowania dodatkowego dysku twardego.
>
> Jaka może być przyczyna tego drżenia? Chociaż lekkie,
> jest nieprzyjemne. Ponadto niepokoi mnie to, czy nie jest
> to groźne dla komputera. Co można z tym zrobić?

Jak się przenosi na myszkę, to chyba poprzez mebel, na którym obydwa stoją?
Ja niestety trafiłem na dwa takie felernr dyski, ale chodzą w raidzie więc
nie chce mi się ich wymieniać. Postawiłem kompa na grubej, sztywnej gąbce.
Mimo, że dyski są na "stabilizatorach" firmy Scythe. Całkiem cicho nie jest,
ale chociaż biurko drgawek nie dostaje...

feromon