Re: czipset h55, i5-661, 4x 2GB

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 30 Jan 2010 - 17:23:00 MET

W dniu 2010-01-29 11:03, Radosław Sokół pisze:

> No i właśnie przed chwilą chciałem Ci poradzić ręcznie
> skonfigurowanie pamięci.
No ale problem jest w tym, że on się potrafi twardo zrebootować na
poziomie "bios-wykrywanie dysków", albo wręcz będąc w biosie. Trzeba
szybko do biosu i przestawiać i save

> Możliwe, że wystarczyłoby zmienienie timingów przy pozosta-
> wionym wysokim taktowaniu. Ale i zmniejszenie taktowania nie
> zaszkodzi. Ba, jakbyś zrobił testy wydajności na dwóch modu-
> łach przy obydwu taktowaniach, to pewnie być nie zauważył
> znaczącej różnicy.
Znacząca to może nie, ale np wydajność VGA w procesorze wg "indeksu
wydajności" win7 spada z 5.2 (2x 2GB, 1333) na 4.6 (4x2GB, 1066),
cokolwiek by to znaczyło.