Re: wejście hdmi

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 31 Jan 2010 - 13:30:21 MET

Leszek K. pisze:

> Podejrzewam, że jak zepniesz po usb to zobaczysz ten nośnik co masz w
> kamerze (hd?) jako dysk wymienny i będziesz mógł kopiować co chcesz.
tylko dysk wymienny. tzn dokładniej 2 dyski - pamiec wewnętrzna i karta
sd. Sama kamerka przełącza sie w tryb dysk-usb po wetkniecku
jakiegokowiek kabla. Jak ją podłącze do ładwarki(żródło napięcia 5v) z
koncówką mini usb, to na ekraniku kamerki odrazu wyskakuje "usb" w po
kilku chwilach "zwisa" bo nie umie wynegocjować połaczenia na transfer
danych.