Re: czasopismo komputerowe z dzidziny IT - macierze, sprzet serwerowy

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Fri 29 Jan 2010 - 21:35:04 MET

W dniu 2010-01-29 19:50, MC pisze:
> Dobre. Wyrażasz opinię o pismie którego dawno nie czytaleś! Nawet nic w
> tym nie dostrzegasz dziwnego. Brawo inteligencja techniczna.
Dobre. Brawo - czytanie ze zrozumieniem. W necie nie ma inf. o tym co
dane pismo zawiera? Nie wystarczy przekartkować w kiosku by się
dowiedzieć? Trzeba kupić czytać od dechy do dechy?
Sądzisz że przez ostatni rok - może 1,5 pismo diametralnie zmieniło profil?
Czytaj ze zrozumieniem o co chodziło twórcy wątku. Chyba że uważasz
wspomniane pisma rzeczywiście jako adresowane do kadry profesjonalnej.
Bo ja nie muszę ich czytać by wiedzieć, że nie. To pismo dla zwykłego
usera. Czytadło, które można poczytać ale nie się z niego nauczyć.