Re: Program do dzielenia na partycje - Win7

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 28 Jan 2010 - 01:31:38 MET

Dnia 27.1.2010, Jurek W napisał(a):

> A informacja, o tym, że oprogramowanie jest komercyjne to mało?

To żart?
Czytałeś kiedyś jakąś licencję oprogramowania?

> Czy ktoś Ci
> każe z takiego oprogramowania korzystać bez należnych autorowi gratyfikacji?

Nikt nikomu nic nie każe. Staram się uświadomić niektórym, że wcale nie
trzeba kraść by mieć użyteczny program.
Jak widać na Twoim przykładzie niektórzy, jest Ich na pewno wielu, nawet
nie mają pojęcia o tym, że używają kradzionego softu.

> Jaki jest temat wątku? IMHO od jakiegoś czasu zeszliśmy nie na temat.

Ależ nie. Nadal piszemy na temat - zaproponowałeś soft a ja mówię "nie",
bo to kradzież.

> Jest cała masa "niekradzionych" programów zarówno w sieci jak i poza. W
> sieci - wystarczy trochę pogooglać. Poza siecią - odżałować kilka złotych na
> gazetkę z płytką.

Słusznie.
Dodam tylko, że jak ktoś chce zapytać o jakiś program do konkretnych celów
to może to zrobić na pl.comp.nowe-programy albo grupie właściwej jego
systemowi - dobrze jest wcześniej przejrzeć ich archiwa.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/