Re: Upgrade biosu radeona 4850

Autor: zly <tkdpiki_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Jan 2010 - 21:30:01 MET

On 27 Sty, 21:10, djs <d...@WYCIACH.poczta.onet.pl> wrote:

> Nic nie zmieniałem :) Taki bios oryginalnie przygotował Asus do swoich kart.
> W 3D masz tak jak napisałeś czyli 625/993 natomiast po przejściu w tryb
> 2D karta przechodzi w taktowania 160/250. Co to daje nie trzeba chyba
> pisać (mniej prądu, mniej ciepła itd).

Hmm, ale tu mam na jednej karcie tak, a na drugiej tak :) Co do ciepła
też jest ciekawie. Wcześniej miałem 50C na jednej ze zmienionym
chłodzeniem, a 80, na drugiej z defaultowym, a teraz na obu poniżej 50
(na tej drugiej pewnie przez to taktowanie)
Tak czy siak działa i dzięki za pomoc

pozdr
marcin