Re: Upgrade biosu radeona 4850

Autor: zly <tkdpiki_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Jan 2010 - 19:40:03 MET

On 27 Sty, 18:46, djs <d...@WYCIACH.poczta.onet.pl> wrote:

> Ciężko coś poradzić - po prostu metoda prób i błędów. A jaki masz powód
> do zmiany biosu? Jeżeli karta działa dobrze to nie ma sensu zmieniać.

O powodach już pisałem. Po wgraniu najnowszych catalystów, wydajność
była jak w cf, ale catalysty widziały tylo jedną kartę, oraz
sporadyczne bsod (chociaż tu biorę pod uwagę też zasiłkę).

> Jeżeli chcesz mieć niskie takty w 2D to możesz spróbować bios od Asusa -
> ten który podałem w tym temacie.

No wgrałem i hula, teraz mam asusa ;). Pytanko techniczne. Co było w
nich zmieniane? Bo catalysty pokazują, że są identyczne i mają
normalne taktowanie, ale everest już pokazuje na pierwszej 625/993,
ale na drugiej 160/250. Rozumiem, że w 3d wszystko wróci do normy? :)