Re: zmiana procesora

Autor: Karol MARCHEWKA <KontaktNaMojej_at_StronieWWW.pl>
Data: Mon 25 Jan 2010 - 19:30:27 MET

W dniu 2010-01-25 09:16, Mark pisze:

> NA PEWNO mozesz sie spodziewac wzrostu temperatury - P4 to byly grzalki

Przeczytałem na jakieś stronce www, że procesor oddaje tyle ciepła ile
pobiera energii - przerzucając wykazy celeronów
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_Intel_Celeron) i
pentiumĂłw (http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_Pentium_4)
na Wiki zauważyłem, że stary pobiera 73 W a nowy zadowoli się 69.7 W
Czyli powinien być chłodniejszy w działaniu

Dobry mam tok rozumowania.
Na razie nie poparty doświadczeniem praktycznym ponieważ procesor będę
miał jutro/pojutrze...

--
Pozdrawiam
Karol