Re: CP na kompie

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 25 Jan 2010 - 11:38:08 MET

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:e9dac$4b5b235c$59647fe2$10653@news.upc.ie...
> "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
>
> http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=4365&description=1&from_showcat=1&order=d&string=analogowy+64%2A
>
> http://www.komputronik.pl/index.php/category/6231/Tuner_analogowy.html/sort/0/sortFieldName/PriceBrutto
>
> jak dla mnie to to nie wymarcie

Otóż to. Przedpiszca wziął sobie za bardzo do serca fatalistyczne wizje o
wymarciu systemów x32 jak i wymarciu telewizji analogowej. A przeciez w 2012
roku ma byc apokaliptyczny koniec świata :-)

W sumie "cyfryzacja" telewizji dotyczy przede wszystkim przesyłu sygnału
radiowo tak by odebrać go z anteny w postaci cyfrowej. Wciąż większość
urządzeń dzisiaj produkowanych (jak nagrywarki dvd, telewizory, dekodery tv
sat, kablowki itp - nawet te FullHD) posiadają klasyczne wejścia/wyjścia
cinch composite video.
Dodam jeszcze że karty typu z wejściem wideo (bez tunera) są obecnie na
topie w branży monitoringu przemysłowego. Ich dostępność nie jest wcale
zagrożona tym, że telewizja naziemna przechodzi na sygnał cyfrowy, gdyż to
nie ma zwiÄ…zku.

--
rb