Re: klawiatura z innym układem klawiszy

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 24 Jan 2010 - 18:42:00 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 24 styczeń (niedziela),
znalazłem donos TW *R.Madejski*,
o treści cytowanej poniżej:

> Podsumowując: kupuję klawiaturę z układem norweskim, podłączam, ustawiam
> klawiaturę programisty (w windows), i będzie działać, tak?

Tak, będzie działać. Natomiast jak chcesz żeby na klawiszach jednak było
zobrazowanie tego co się pod nim znajduje to kup naklejki i naklej na
odpowiedni klawisze. Ja mam tak zrobine na laptopie przywiezionym z
Francji, a tam jak wiadomo klawiatura ma układ AZERTY.

--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php