Re: jak szybko zdiagnozowac twardy dysk?

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 23 Jan 2010 - 08:39:45 MET

Nathan pisze:

> MHDD, ale nie jestem pewien czy warto. Dysk swoje zrobił.
na mhdd naprowadzał mnnie google, ale o ile wiem to ruski program i
polecany do naprawy dysku. JA wiem ze te dyski to kiszka, ale o ile
jeden padł (były w raid0) to wydłubiemy z dzieckiem niego magnesy, a
drugi? JEst stary, ale to nie powód zeby go wyśmietnikować. albo rzobie
z niego pendriva (80gb!) albo sprzedam na allegro za 15zł.

Czy mógłbyś mi w maksymalnym zarysie napisać czy Mhdd nada sie do testu
bez napraw i jak to zrobic?

ToMasz