Re: CP na kompie

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 22 Jan 2010 - 15:53:43 MET

W dniu 2010-01-22 15:22, Robbo pisze:
> Powiedz dlaczego te obawy Cie nie dręczą tylko błahy problem z kartą TV
> stanowi dla Ciebie przeszkodę niemal nie do obejścia?
> Komputera nie boisz sie wymienic, a glupiej karty TV za cholere nie
> odpuscisz hehe

Nie. Nie rozumiesz. Chodzi mi o to, że jak się okaże, że takie karty są
już nieosiągalne, to zostanę z nieużywalnym CP. Nie boję się wymiany
opon! Boję się, że te opony są passe i za pół roku moje auto zostanie na
kołkach. Rozumiesz? Stąd moje zainteresowanie rozwiązaniem, które
zadziała również za 2 lata.

> Systemy x32 mają się dobrze i nic nie wróży ich śmierci za pół roku ani
> za rok.

Myślisz? XP już wycofano ze sprzedaży, Vista zniknie pewnie niedługo, a
Seven jest 32bit? A nawet jeśli jest, to 32-bit nie obsługuje znów jakiś
nowych rzeczy, więc być może konieczność wykorzystania tychże może
wymuszać zakup z wersją 64. Tak przynajmniej brzmią niektóre teksty,
które czytuję.

> I co, już nie ma Windows 7 w wersji 32bit? Zauważ ze to najświeższy
> system z 2009 roku. Nie wiem skąd Twoje obawy że systemy x32 są na
> wymarciu. Możesz to czyms poprzeć?

Niedawno prowadziłem z Radkiem rozmowę rozpaczy :D na ten temat i tak
zrozumiałem Radka.

Dyskusja się zaczęła tu:

> Zauważ że jakimś cudem masz karte TV sprzed 10 lat...
> Mam wrażenie że Twoje obecne obawy wskazują na jakąś manię przerażenia,
> zatem zwróć uwagę że kupiłeś kartę 10 lat temu i do dzisiaj ją masz. I
> nawet jej używasz :-)
> Tragedia się chyba nie stała ? :-)

No. Bo przez 10 lat był 32bit. A z dyskusji z Radkiem wynika, że to
wymierająca gałąź i za chwilę trzeba będzie wywalić choćby stare
drukarki działające od 15 lat. Taka cena postępu ponoć.

> To sprzęt Ci się zużyl, nie Windows.

A windows razem z nim. Więc jak obecny się zużyje, to obecny windows
razem z nim, nicht wahr?

Wrrrrrrrrrrrrrrrrrr

--
Przemysław Adam Śmiejek