Re: CP na kompie

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 21 Jan 2010 - 14:07:12 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:hj9ct8$rtm$1@news.interia.pl...

> No ale skąd wiesz, kiedy przejdę na 64bit? może za 3 miesiące? 64bit to
> teraz standard.

Przejdziesz kiedy chcesz, to juz Twoja sprawa. Ale problem z kartÄ… TV to
raczej ostatni problem jaki Cie będzie interesował przy takiej przesiadce :)

> Czyli to nie jest tak, że z definicji na 64bit to nie działa i koniec?

64bit ma tryby kompatybilności z 32bit i większość programów i sterowników
pracuje pod Windowsem x64 w trybie 32bit (poprzez dodatkowe nakładki
zapewniane przez system). Aby przejście na x64 miało sens trzeba samemu
wiedzieć co to nam ma właściwie dać. Jak sam siebie opisujesz - jesteś
"zielony" - więc naprawdę dziwię się po co Ci takie problemy...

> A jak tego szukać? Ja zupełnie jestem zielony ze spraw sprzętu i nie
> bardzo wiem jak się zabrać za analizowanie tego.

A jak szukac karty? No nie przesadzaj, rusz trochę głową. Przecież w
większości sklepów są podstawowe opisy itp, ewentualnie zajrzeć na stronę
producenta do sekcji downloads/support gdzie sÄ… sterowniki do pobrania.
Dla przykładu wziąłem popularny komputronik, pierwszą kartę z brzegu
Avermedia i już widzę w komentarzach że są sterowniki do x64. Więc nie
dramatyzuj :-)

> No mam taki, ale on idzie z karty TV. Czyli tam bym musiał rozdzielacz
> zastosować jakiś?

 Z karty TV do karty dźwiÄ™kowej. Karta TV daje sygnaÅ‚ audio z odbieranych
programów. Jako że sygnał audio będziesz miał z dekodera to olewasz ten
kabelek i od razu wpinasz audio z dekodera polsatu do wejścia karty
dźwiękowej (zamiast tego z karty TV).

--
rb