Re: Jaka płyta główna i dysk dla grafika?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 19 Jan 2010 - 22:42:36 MET

Marek pisze:

> Patrzałem na nie. Przy dysku uporządkowanym seek'owania chyba mają
> mniejsze znaczenie niż sam transfer - to tak na logikę. Np. urządzenia
> firmy A-Data mają szybkość do 170MB/s a zwykły dysk (Seagate serii 12)
> 125MB/s a seria XT Seagate 138MB/s. Nie jest to różnica dostrzegalna. Z
> kolei szybsze urządzenia to abstrakcyjne ceny rzędu tysięcy zł...

E zle patrzyles ;) Nie patrz na jakies low-endy SSD, przyjrzyj sie
produktom Intela, ja bym zrobil tak, szybki SSD (np. Intel X-25 40GB
(lub jak jest hajs to 80GB) na system i oprogramowanie a do tego cos
wiekszego (ale nie z serii Green czy innych oszczednych, raczej
najszybszy z dostepnych HDD w sensownej cenie, np. Samsunga SpinPointa
F3) na magazyn danych. Przemysl to, doplacisz troche ale przyspieszenie
jest wiecej niz lekko zauwazalne.

--
Pozdrawiam,
Maciek