Re: i5-750 - Co wybrać? prawie kompletny zestaw

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Jan 2010 - 11:14:20 MET

Dnia 18-01-2010 o 22:04 Lukasz napisał na pl.comp.pecet:

> 1 x OCZ ModXStream Pro 500W

Dlaczego nie chcesz BeQuieta? Posiada "tylko" 12W mniej, certyfikat
80+ Bronze i cichutki wentylatorek SilentWings ok 50 zeta w sklepie.
Ja mam tego OCZa w budzie. Ogólnie jest OK, jednak jeszcze roku
nie ma a już mu wentylator zaczyna brzęczeć.

> Czy 2 wiatraki do tej obudowy gladius 600 wystarcza? czy jest sens
> kupywac 3 lub 4 wiatrak jest jakas znaczaca oplacalnosc? i co ta
> grafika zastanawiam sie jeszcze nad Radeon HD4870 ..

A zresztą, może i bierz tego OCZa. Przy takiej liczbie wiatraków
i tak będzie niezły szum :) a jak się zastanawiasz czy brać starszy,
czy nowszy model karty, to ja wymiękam.

--
Wiesław
Opera Mail