Re: Jaka płyta główna i dysk dla grafika?

Autor: Ingarden <ekstrakt_USUN__at_o2.pl>
Data: Tue 19 Jan 2010 - 09:29:52 MET

> Chciałbym złożyć sobie komputer do prac graficznych. Zależy mi na
> szybkim ładowaniu się aplikacji i stabilności systemu. Wstępnie wybrałem
> procesor AMD Phenom II X4 945.

Trochę OT, ale w jakich aplikacjach pracujesz? Jeśli jest to pakiet
Adobe, to przeglądnij sobie benchmarki np. dla Photoshopa (typu
http://benchit.pl/procesory/ranking/32) i zastanów się nad Intelem.

Akurat na "szybkość ładowania się aplikacji" nie będzie miało to wpływu,
ale na szybkość pracy w samej aplikacji - owszem.

--
le