Re: i5-750 - Co wybrać? prawie kompletny zestaw

Autor: Lukasz <prokolo_at_gmail.com>
Data: Sun 17 Jan 2010 - 22:34:17 MET

ps: chce szybki komputer, od czasu do czasu bede w cos pogrywal mam do
wydania 3, 3,5 tys zl i chce za to kupic mozliwe najlepiej cena/
mozliwosci/wydajnosc/cisza :)

jeszcze pasta termoprzewodzaca : myslalem nad liquid pro ale ze nie da
sie jej praktycznie sciagnac bez zmazywania/zdrapania napisow na
procesorze = utrata gwarancji ( dobrze mysle ? ) wiec kupie IC Diamond
7 Carat tylko zastanawia mnie jedno czy ta pasta nie wysycha po jakims
czasie ? mam na mysli np rok ktos moze z was ma ja juz dluzszy czas i
jak temp nie spadla?