Re: nowy dysk caviar green 1000GB, 64MB cache

Autor: Brodi <madmax81_ilikespam_at_interia.pl>
Data: Sun 17 Jan 2010 - 01:59:44 MET

> wydajność masakra, hdtune wielokrotnie pokazuje transfer na poziomie 5MB/s
może dysk jest uszkodzony ? zdarza się , co mówi smart/hdtune ?

> 1. system nie chce się dogadać z nowym dyskiem i czeka mnie reinstalka systemu?

nie , proponuje na początek defragmentację partycji

> 2. nowy dysk jest mułowaty i nie radzi sobie jako systemowy gdzie wielokrotnie coś się zapisuje i odczytuje

green to BARDZO wolne tanie i oszczędne dyski , jego głównym
zastosowaniem jest składowanie danych a nie praca systemu i to jeszcze
takiego ślimaka jak viśta

> 3. czym przenieść system by odrazu działał skoro ghost sobie nie radzi

masz jedną 1 TB partycję ? jeśli tak to to stanowczo za dużo , zalecam
max 100 GB na system