Re: szeregowo na USB

Autor: gosmo <tojest_at_mojmail.pl>
Data: Fri 15 Jan 2010 - 08:16:49 MET

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci
news:a98vk5t0s4j58k8i8psergc3sm3oa9bmta@4ax.com...
> mam kamere, ktora mozna sterowac za pomoca kompa poprzez RS232.
> niestety moj laptop juz z posiadania takiego portu wyewoluowal. czy
> uzwyajac przejsciowki jak. np ta:
> http://tinyurl.com/ycmxaqf
> bede mial pelna mozliwosc kontroli tego urzadzenia, czy to raczej
> zalezy od oprogramowania, sterownikow i dupa blada?
> z gory dzieki za opinie. <rs>

Jest duza szansa, przejsciówka bedzie widoczna przez system jako port COM. W
przypadku wiekszosci sterowników mozesz wybierac numer portu. Natomiast nie
wszystkie dzialaja tak samo, mialem rózne doswiadczenia z drukarkami
fiskalnymi na COM, ale zawsze na którejs przejsciówce udalo sie uruchomic
(zwykle tej drozszej), a czasem wystarczy pogrzebac w konfiguracji portu. Co
do faktycznych róznic w dzialaniu mysle, ze wypowiedza sie osoby bardziej
obeznane w temacie, ale to chyba nie bedzie potrzebne bo temat byl juz
wielokrotnie walkowany na grupie i wystarczy pogrzebac w googlach.