Re: jak wyciągnąć bios jako plik, aby...

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 14 Jan 2010 - 23:23:49 MET

GLaF in news:1j8yo910t8tub.49dz9kfac7t8.dlg@40tude.net
> Powinien być na stronie producenta.
> Jeśli program flashujący koniecznie chce dyskietek, to może być problem i
> nie wiem jak to obejść.

nie zrozumiales mnie. Ja pytalem w gruncie rzeczy o to, ktore pliki:
- plik1.x, plik2.y...
   czy
- plik11.xx, plik22.yy, plik33.zz...
brac do tego katalogu cds\clean\bootdisk.
Pierwsze pliki sa w exeku, ktory pozwala po kliknieciu utworzyc floppy,
drugie sa juz na utworzonej floppy. Pewnie te drugie. jesli w ogole.