Re: Sony Vaio pcg-3d1m - jaka to seria?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 12 Jan 2010 - 21:39:16 MET

On Tue, 12 Jan 2010 21:09:32 +0100, Paweł <brop@wp.pl> wrote:

>to oznaczenie - PCG-3d1m jest wlasnie z tej tabliczki w sekcji "model" :)
>a strona producenta twierdzi, ze nie ma takiego modelu - i tu jest moj
>problem.

tia. mialem cos podobnego kilka lat temu. skonczylo sie na dlugiej i
malo przyjemnej rozmowie z tech support sony, a chodzilo tylko o
baterie.
sprobuj moze wydobyc kod produktu z tego kompa i z tym uderzyc na
strone sony.
poza tym. gdzie ten laptop byl kupiony? producenci czesto oznaczaja
roznie modele w zaleznosci od tego w jakiej czesci swiata maja byc
sprzedawane. <rs>