Boje z pendrajwem

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Jan 2010 - 14:57:09 MET

Zakupiony ładny pen z napisem Novartis odmawia współpracy. Najczęściej nie
szło odczytać niektórych dużych plików. No więc sformatowałem pod wXP.
niewiele pomogło, to co się raz dało odczytać drugi raz już nie dało albo
na jednym kompie szło a na innym nie. Próbowałem potem sformatować w cmd, a
oto rezultaty:

C:\Documents and Settings\user>format j: /fs:fat32
Włóż nowy dysk do stacji dysków J:
i naciśnij klawisz ENTER, gdy będzie gotowe...
Typ systemu plików to RAW.
Nowy system plików to FAT32.
Sprawdzanie 1999M
Nieprawidłowy nośnik lub uszkodzona ścieżka 0 - dysku nie można użyć.

Pytanie jest takie - da się jeszcze jakąś sztuczkę zastosować czy raczej
pen tylko do rzucania za psami?

--
Jacek