Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 12 Jan 2010 - 09:53:20 MET

On Tue, 12 Jan 2010 01:05:37 +0100, "Michal AKA Miki"
<jakistammichal@z.onetu.pl> wrote:

>Co ciekawe - ostatnio robilismy testy z nietypowa klawiatura - prostokat
>zblizony do kwadratu, klawisze jeden pod drugim (a nie po skosie, jak to
>jest w normalnych) oraz uklad abcdefg (czyli jak leci - czasem takie
>klawiatury spotyka sie na stacjach benzynowych).
>I smiesznie wyszlo, bo najbardziej narzekaly osoby, ktore najmniej maja do
>czynienia z komputerem, pozostale jakos sobie radzily.

Część nawigacji samochodowych ma klawiatury w takim układzie. Ja po
ponad 20 latach pisania na klawiaturach w układzie QWERTY mam problem
by szybko na takiej wprowadzić nawet krótkie info typu np. nazwę
ulicy. Odruchowo szukam liter tam gdzie ich nie ma. ;-)

Zdrówko