Re: Jaki dysk kupić?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Jan 2010 - 23:28:28 MET

Dnia 10-01-2010 o 22:26 mea napisał na pl.comp.pecet:

> natomiast każdy dysk SATA będzie pasował.

Będzie.

> Problemem może być jeszcze zasilacz.

Ech, znowu ten zasilacz...

> W tej chwili mam 300 W z 4 końcówkami i wszystkie są zajęte - 2 dyski
> EIDE, DVD/RW i DVD/R.
> Czy taki zasilacz może jeszcze "udźwignąć" dysk SATA? Wtedy rozwiązaniem
> byłoby dokupienie rozgałęziacza końcówki zasilacza.
> Jeśli nie, to czy "udźwignie" całość po zamianie DVD/R (z którego mogę
> zrezygnować) na dysk SATA?

Nie wiem czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć na takie pytanie.
To czy "udźwignie" zależy od wielu rzeczy: konfiguracji komputera, jakości
zasilacza i jego kondycji, temperatury w obudowie, a nawet napięcia
sieci...

Ja bym piątego napędu nie dokładał. Zrobiłem to kiedyś i pożegnałem się
z zasilaczem i nowiuśkim dyskiem. Miałem szczęście, że tylko tyle :)
Od tamtej pory stosuję tylko zasilacze dobrych marek.
Zasilacz złej jakości może się spalić w każdej chwili i oby tylko on.

--
Wiesław
Opera Mail