Re: zasilacz?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Jan 2010 - 12:22:00 MET

Dnia 09-01-2010 o 12:07 - napisał na pl.comp.pecet:

> nie, tylko w bios-setup zmienilem z 667 na 800

No to podnieś na 2-2,1V. Powinno pomóc.

> troche taniej?

Wiesz co to sprawność? Albo kupisz taniej (Fortron, Delta)
i będziesz płacił za energię, albo wyższa cena zwróci się
w rachunkach za prąd.

> ponoc przeklamuja, nie wiem w jakich granicach. taki everest przy
> wlaczonym
> furmark pokazuje 12,5 i 5,1V

Owszem, może przekłamywać, ale gdy nie ma innego wyjścia dobre i to.
Niżej dopuszczalne wartości, więc nie jest źle.

12V 11,4-12,6
5V 4,75-5,25
3,3V 3,14-3,46

--