Re: problem z myszą i klawiaturą bezprzewodową

Autor: mokinc <mokinc_at_onet.pl>
Data: Sat 09 Jan 2010 - 00:10:33 MET

Mariusz Kruk wrote:

> Oszczędzanie energii. Może da się coś ustawić w tym względzie,
> aczkolwiek wątpię.

Też aczkolwiek wątpię. Barany chyba to projektowały. Nawet czasu nie można
zmienić.
Albo ja jestem baran, bo nie mogę sterowników znaleźć, ale w zestawie
powinny być o ile istnieją.

> Spróbuj zainstalować po prostu
> http://www.microsoft.com/hardware/download/DownloadResult.aspx?category=MK&type=Sets&name=MFC-00001&os=XP_32&lang=en
> I tak w ustawieniach IIRC wybierasz typ urządzenia z którego
> korzystasz. (Inna sprawa, że z moim Wireless Desktop 3000 miałem
> płytę z driverami).

Nie ma tam tego modelu. Wybranie podobnych nic nie daje.

Kupiłem sobie klawiaturę z klawiszami multimedialnymi, które z założenia nie
działają i myszkę, która się blokuje i nie można tego ani zmienić ani
skonfigurować.
Za to trafiłem na kilka wątków w sieci pisanych przez ludzi, którzy też
poszukuiwali sterowników do tego modelu. Dziękuję Ci Microsoft.