Re: Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 08 Jan 2010 - 15:45:37 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
>Szukam zestawu jak w temacie (niekoniecznie musza byc sprzedawane razem).

MS Wireless Desktop 3000 - klawiatura płaska, na myszce grać się da
(aczkolwiek niestety, wyżej d.*y nie podskoczysz, baterie swoje ważą).
Nie wiem jeszcze jak z trwałością, bo ma dopiero kilka tygodni.
Cena nie zabija, bywa w sklepach (ja swój zestaw macałem w komputroniku).

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]