Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?

Autor: Zbylut <Zbylut_at_NoWhere.zzz>
Data: Thu 07 Jan 2010 - 19:13:52 MET

Mariusz Kruk zapodal(a):

> Jassssne. Gdzie? (nie zabierając przy okazji backslashów, podkreśleń
> i innych takich).
> ATSD, szczytem perwersji był dla mnie któryś układ, który wymagał
> pisania cyfr z shiftem. O, znalazłem, to było francuskie AZERTY.

Wtrącając się: kiedyś mieliśmy ten temat ze znajomymi z 'niepoddańczych'
krajów, którzy mają na swoich klawiaturach znaki narodowe. Oni obserwując
nasza sytuację - czyli klawiaturę US ze znakami narodowymi z altem
wykazywali pewną 'zazdrość' - twierdząc że jest to rozwiązanie uniwersalne,
wygodne (np brak problemu z kupnem laptopa z właściwą klawiaturą), była
też mowa o 'cyfrach z shiftem'. A także zdziwienie, że się oparliśmy pędowi
do modyfikacji układu klawiatury:)
Z czym się zgadzam, układ programisty jest bardzo dobry.

--
pozdrawiam, Zbylut