Re: Obrobka zdjec - jaki... notebook ?

Autor: Zbylut <Zbylut_at_NoWhere.zzz>
Data: Thu 07 Jan 2010 - 19:13:48 MET

Radosław Sokół zapodal(a):

> Ale dalej to będą matryce TN, co jest istotną kwestią, jeśli
> chce się używać komputera do obróbki grafiki.

co w tym złego: na głównym stacjonarnym stanowisku pracy ma monitor odpowiedni
do pracy grafika z dobrymi kolorami. Jak będzie chciał popracować w terenie,
to będzie robił rzeczy niewymagające dobrego odwzorowania kolorów:)

> Generalnie problemem jest sam charakter komputera. Takie du-
> że komputery przenośne ani nie są bardzo przenośne (*), ani
> nie mają zalet komputera stacjonarnego.

bo to są tzw. "laptopy stacjonarne" :) Ale do wożenia autem się nadają,
chociaż z tym 18" to bym się zastanowił.

> wadze 3.5 kg. Nawet na trasie samochód-sala wykładowa
> było to uciążliwe, szczególnie w zimie i jak nie dało

cały świat zjeździłem z cięższym kompem w plecaku. To jest istotne dla kobiet,
dla faceta 2.5 kg czy 3.5 kg to niewielka różnica. No ale z drugiej strony
znam takich co na 1 piętro wjeżdżają windą

--
pozdrawiam, Zbylut