Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 05 Jan 2010 - 22:10:01 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>No tak, w±tki siê przeplataj±. A wiêc: jaki jednorazowy wysi³ek
>dostarczy mi mo¿liwo¶æ ogl±dania filmów z polsk± ¶cie¿k± jêzykow±?

Jednorazowy wysi³ek w naukê czytania da³by ci mo¿liwo¶æ komfortowego
ogl±dania filmów z napisami.

>Tak, mój psychiatra mówi, ¿e agresja oczyszcza organizm z toksyn :-P

Chcia³e¶ napisaæ "znajomy szaman", prawda?

>To se dziêkuj i miej opcjê wyboru ¶cie¿ki d¼wiêkowej. Co Ci przeszkadza,
>¿ebym ja mia³ swoj±?

Nie chcê p³aciæ za twoj±. Wystarczy?

>O tym, ¿e chcê p³yty za 15z³,

Irony. It's like goldy or silvery. Only different.

>a pe³na narodowa ¶cie¿ka d¼wiêkowa kosztuje.

A co, aktorzy charytatywnie pracuj±?

>Tak, tak...

Fajnie, ¿e masz telefon z Ery, ale gdzie¶ tak zdryfowa³e¶ z w±tku, ¿e
strach.

>Tylko jego czytanie wprowadza monotoniê klepania i usypiaj±cy rytm do
>nawet najbardziej aktywnego filmu.

Za to wolisz Arnolda mówi±cego takim g³osem, jakby mu kto parasol
w anusie otworzy³?

>No có¿.... ,,I tak nam wcisn± szajs, wiêc pogód¼my siê z tym co mamy''.

Nie. Wolimy to co jest, zamiast szajsu, który by nam wciskali.

>Najlepiej jakby w ogóle gra³ 1 aktor, taki najlepszy na ¶wiecie.

Co palisz?

>No. ¶wietny film.

Serial, o ile mnie starcza pamiêæ nie myli.

>Nie wiem, podawana jest produkcja polsko-usañska:
>
>http://us.imdb.com/title/tt0298697/
>Country: Poland | USA
>Filming Locations: Warsaw, Poland
>
>Production Companies
> * Sheldon Leonard Productions
> * Telewizja Polska (TVP)
>
>Wiêc powinno byæ po równo.

Po równo co?

>co rzeco?

Co ma twoje kolejne wklejenie tego samego linku wnosiæ?
(zw³aszcza, ¿e tam nie ma chyba ani s³owa wypowiadanego)

>Raczej wyalienowanym. Uwielbienie dla spokoju nie jest zbytnio elitarne
>we wspó³czesnym spo³eczeñstwie.

OK, podsumujmy. Wiêkszo¶æ spo³eczeñstwa lubi spokój. I z tego powodu
wiêkszo¶æ spo³eczeñstwa lubi jazgot.

>A twoje próby obra¿enia mnie s± ¿a³osne i niskie i p³askie.

Obra¿ania? ¯artujesz. Je¶li ocenê twojego zachowania odbieraz jako
obra¿anie ciebie, to ju¿ twój problem.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.