Re: Obrobka zdjec - jaki... notebook ?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 05 Jan 2010 - 16:02:34 MET

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2010010513203900@grush.one.pl...

> Cały czas stoję na stanowisku, że w domu powinien stać nor-
> malny komputer stacjonarny, a w razie potrzeby wykonywania
> prac w sposób mobilny należy *dodatkowo* kupić komputer prze-
> nośny, który nigdy nie będzie tak wydajny i tak wygodny jak
> maszyna stacjonarna.

Czyli wydamy pieniadze na cos, co w zaden sposob nie spelni swojej funkcji i
bedziemy przywiazani do jednego miejsca w domu. Swietne rozwiazanie!

> (*) Mam *bardzo* złe doświadczenia z noszeniem komputera o
> wadze 3.5 kg. Nawet na trasie samochód-sala wykładowa
> było to uciążliwe, szczególnie w zimie i jak nie dało

Skad ty bierzesz te argumenty? Moj ojciec kiedys zlamal sobie noge jezdzac
na nartach. Przeniose sie moze na grupe narciarska pouczajac wszystkich, ze
zima powinno siedziec sie na kanapie.

Pozdrawiam
Kamil