Re: Plyty Gigabyte i rewizje

Autor: Baranek <baranek_at_home.invalid>
Data: Sun 03 Jan 2010 - 17:16:26 MET

Dnia Sun, 3 Jan 2010 15:01:21 +0100, KILu napisał(a):

> Moze, gdyby sie uprzec... Choc w moim odczuciu i tak nie bedzie to
> zupelnie poprawne. :) Plyta po rewizji nr... brzmialoby zdecydowanie
> lepiej, a na pewno byloby bardziej poprawne.
> Nie chcialem sie czepiac, po prostu czasem razi mnie takie doslowne
> tlumaczenie pewnych okreslen. Jeszcze lepszym przykladem jest
> "kustomizacja", tfuu! Rewizje przynajmniej mozna znalezc w slowniku...

MSZ jeżeli mówimy po polsku, to nie widzę możliwości użycia tu innego słowa
niż "wersja" i nie widzę potrzeby wikłania się w konstrukcje z "rewizją",
bo jako żywo inżynierowie w swojej pracy rewizji, poza szczególnego rodzaju
osobistymi ;), dotąd nie prowadzili (być może nowe pokolenie co polskiej
książki nie widziało na oczy będzie chciało się ty zająć). Jeżeli znajdą
się "poeci inżynierii" podkreślający, że "wersja" nie oddaje pełni
znaczenia "revision", to przypomnę z góry, że "niebieski" nie oddaje
pełnego znaczenia "blue" i nikt z tego powodu nie "bluuje" po polsku.

Pozdrawiam

Baranek