Re: zakup PC -proszę o radę

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Jan 2010 - 13:30:25 MET

Dnia 03-01-2010 o 13:06 newsy_gazeta napisał na pl.comp.pecet:

> zgadza się, jednak Dual Core nie odbiega znacząco (różnica cache,
> wizualizacja itp "dodatki") wydajnością ani możliwościami O/C od C2D, a
> jest wyraźnie tańsze.

Chyba się nie rozumiemy. Ja napisałem, że Pentium Dual Core E6300 jest
wyraźnie wydajniejsze od Core2Duo E6300, choćby ze względu na znacznie
większą częstotliwość. Nie zmienia to faktu, że to przestarzały procesor.

Co do nowych natomiast - Core i3, znowu zaczynam mieć niesmak czytając
pierwsze testy, bo coś mi to nie wygląda na hit w tej cenie.
http://en.hardspell.com/doc/enshowcont.asp?id=7479&pageid=6417

--
Wiesław
Opera Mail